Jak zbytečně nepřijímat moc kalorií

14. december 2013 at 19:09 | Terie |  Hubnutí
Možná se mezi námi najdou tací, kteří potřebují/chtějí zhubnout! A pokud jsi to zrovna ty, tak si přečti tento článek. :) Určitě ti alespoň trochu pomůže, tak jako mě. Mrkající

Co je to kalorie? Potraviny se měří a vypočítávají podle své energetické hodnoty (spalovací hodnoty). Měrnou jednotkou je přitom kilokalorie, resp. kilojoule. Pro ty, kdo chtějí vědět přesně: 1 kilokalorie odpovídá množství energie, nutné k ohřátí 1 litru vody o 1°C.

1. Pijte vodu - voda neobsahuje žádné kalorie, navíc zasytí
2. Místo oleje používejte vodu - 100 ml oleje obsahuje hnusných 892 kcal, raději si připravte maso či něco jiného na vodě, nebo rovnou duste, grilujte, pečte... a tak dále
3. Nepoužívejte tučné dresinky a omáčky - dejte si salát samotný nebo když potřebujete tak nízkotučný jogurt s nasekanými bylinkami
4. Vybírejte vhodnou zeleninu- kukuřice, mrkev, hrášek, červená řepa - ano, je to sice zdravá zelenina, ale neni lepší si dát radši okurku,salát,rajčata a zelenou papriku? Proč? ,100g kukuřice obsahuje přibližně 70 kcal, zato 100g rajčat obsahuje přibližně 17,5 kcal. Ještě se ptáte?
5. Cukr nahraďtě nízkokalorickým umělým sladidlem nebo ho úplně vynechte
6. Vsaďte na mléčné výrobky- místo potřením chleba nutellou, máslem s marmeládou nebo sádlem, si chleba opečte, hustě ho potřete nízkotučným tvarohem a přihoďte navrch plátky šunky. Je z toho hned úplně jiná snídaně.
Tak snad jsem vám alespoň trochu pomohla.. Usmívající se
 

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement
© Tereza / fixovka.blog / 2013-2014
New Yorker

|Při přistihnutí kopírování či přivlastňování mých textů či fotek budeš náhlášen adminovi blog.cz |