Cviky na břicho

14. december 2013 at 19:20 | Terie |  Hubnutí
Hi. Protože se mi po letních prázdninách zvětšilo břicho z toho nic nedělání, tak jsem se po měsíci školy odhodlala každodenně cvičit.
Říkala jsem si, že mi to dlouho nevydrží, jako ostatní cviky a taky se tak stalo. Ze začátku jsem párkrát vynechala, ale pak jsem si řekla, že to nevzdám a už je to měsíc, co cvičím. Vidím rozdíl a po týdnu mi ty cviky nepřišly vůbec těžké.
Už jsem přidala cviky na pevná stehna a bude to probíhat skoro stejně. Můžete každý třetí den vynechat, ale tyto cviky jsou lehčí než cviky na stehna, takže si myslím, že to není potřeba. Kdyby někdo nechápal tak vynechávejte 3.den, 6.den, 9.den, 12.den, 15.den, 18.den, 21.den, 24.den, 27.den. Ale vážně to není nutné. Přiznám se, že mě ty cviky i baví, takže určitě budu pokračovat i druhý měsíc. To je asi vše, co jsem chtěla napsat, tak jdeme rovnou na cviky.

1. cvik
Lehněte si na záda, nohy mírně rozkročte. Z lehu přecházíme pomalým pohybem do sedu. Obyčejné sedy-lehy. Minimálně 15x opakujte.
2. cvik
Opřete se o lokty a nohama kmitejte jednu přes druhou. Jakmile nemůžete, změňte směr nohou. Opakujte, dokud zvládnete. Kdybyste i přesto nechápaly, je to cvik tzv. nůžky, které určitě znáte.
3. cvik
Opět si lehněte na záda a jednu nohu přehodtě přes druhou. Pomalým pohybem dostáváte loket křížem ke kolenu. Minimálně 15x opakovat na každou stranu.
4. cvik
Při tomto cviku se dotýká země jenom zadek. Pomalým pohybem se dostáváte k lehu, kde je zbytek těla těsně nad zemí. Kdyby vám to opravdu nešlo, opřete se o ruce a provádějte to samé. Minimálně 15x opakujte.
5. cvik
Podle mě nejlehčí cvik a to je "jízda na kole." Myslím si, že tento cvik také každý zná. Jednoduše si lehnete na záda a nohy se pohybují jako při jízdě na kole. Napočítejte do 40 a pak skončíte.
6. cvik
Klasická svíčka. Lehněte si na záda a nohy zvedněte do pravého úhlu. Plynulým pohybem nohy dáváte dolů a zastavíte těsně nad zemí, tak 10 cm. Opakujte 15x.
7. cvik
Tento cvik je úplně stejný jako šestý cvik. S tím rozdílem, že nohy nedáváte obě dolů, ale pouze jednu. Opakujte minimálně 15x rát na každou nohu.

Opět vám přeji hodně štěstí.
(zdroj eastcoastshine.blog.cz)

 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 Mišel Mišel | Web | 14. december 2013 at 19:57 | React

to bruško, wow :3

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement
© Tereza / fixovka.blog / 2013-2014
New Yorker

|Při přistihnutí kopírování či přivlastňování mých textů či fotek budeš náhlášen adminovi blog.cz |